S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

ZBOŽÍ V AKCI

16 190 Kč
12 990 Kč
skladem
17 830 Kč
14 690 Kč
skladem
17 830 Kč
14 690 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

9 550 Kč
skladem
9 970 Kč
skladem
6 120 Kč
skladem

FAQ
Často kladené otázky

1. Nabízíte zakázkové objednávky nábytku?

Ano, u vybraných položek nabízíme vlastní objednávky. Výrobky, jako jsou pohovky, matrace, čela postele a rošty, lze přizpůsobit vašim potřebám. Chcete-li prodiskutovat vlastní objednávky a zobrazit sortiment tkanin / kůží nebo změny nožiček u některých druhů nábytků, které máte k dispozici, zavolejte nám tel. +420 737793503, nebo Vám rádi pomůžeme v naší prodejně.

2. Musím si za účelem objednání vytvořit účet?

Ne, nákup můžete dokončit jako host. Doporučujeme však vytvořit si účet, protože vám nabízí více výhod, slev a přístup ke všem vašim předchozím objednávkám.

3. Jaké způsoby platby přijímáte online?

Nábytek IFM používá na webových stránkách dva typy všeobecně přijímaných platebních metod, které nabízejí optimální zabezpečení jak pro kupujícího, tak pro prodejce. Platba převodem na účet je jednou z nejbezpečnějších všeobecně přijímaných plateb. Druhou možností je platba v hotovosti nebo platba kartou u nás na prodejně.

4. Jak mohu vrátit produkt, který jsem zakoupil online?

Pokud si přejete vrátit zboží, musíte nás co nejdříve kontaktovat, abychom zajistili vrácení zboží. Zašlete nám e-mail na adresu info@nabytekimf.cz nebo volejte +420 737793503 (pracovní doba od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00). Můžeme zajistit vyzvednutí zboží a bude účtován poplatek za vyzvednutí, tento poplatek za výběr se liší v závislosti na tom, kde žijete. Jste odpovědní za pokrytí nákladů na vrácení, pokud není položka vadná. Jste odpovědní za zboží, dokud nám nebude vráceno, proto je důležité se o zboží přiměřeně starat a jako doklad o doručení použít službu doručené zásilky. Vezměte prosím na vědomí, že všechny vlastní objednávky jsou nevratné a nelze je vyměnit, protože tyto položky jsou vyrobeny podle vaší specifikace.

5. Sestavíte můj nový nábytek?

Ano. Zboží, které si zakoupite u nás na prodejně nebo na naších stránkach www.nabytekifm.cz Vám složíme, předvedeme a předáme k užívání.

6. Jsou ceny v obchodě stejné jako online?

Ceny v prodejne a online webu se mohou lišit. Je to proto, že může probíhat konkrétní propagace, která probíhá online nebo v prodejně. Všechny prodejní ceny na tomto webu www.nabytekifm.cz se vztahují výhradně na online nákupy a nemají žádný vliv na ceny v prodejně. Pokud bude prováděná prodejní akce, je možné, že se mohou vyskytnout cenové odchylky. Takovéto akce však budou probíhat ojediněle, vždy budou pečlivě označené a oznámené na našem webu a v prodejně.

7. Mohu provést změny v objednávce, jakmile bude potvrzena?

Přijetí vaší objednávky a dokončení smlouvy mezi Vámi a námi proběhne, jakmile od nás obdržíte potvrzovací e-mail. Pokud došlo k chybě, nebo jiným nepředvídaným okolnostem, je možné v tomto okamžiku Vaši objednávku změnit nebo zrušit. Pokud si přejete změnit svou online objednávku před doručením, pošlete nám e-mail na info@nabytekifm.cz. Vezměte prosím na vědomí, že pokud si přejete změnit datum dodání, budeme o tom muset být informováni nejméně 5 dnů předem. Jinak bude účtován poplatek za opětovné doručení. Chcete-li změnit objednávku v obchodě před doručením, pošlete nám e-mail na info@nabytekifm.cz nebo volejte +420 737793503 alespoň 3 pracovní dny před plánovaným datem dodání, abyste mohli objednávku změnit nebo zrušit. Pracovní doba: pondělí - pátek, 9:00 – 17:00.

8. Kdy bude platba odeslaná z mého účtu?

Po úspěšném zpracování objednávky bude platba odečtena z vašeho účtu. V případě problémů se zpracováním platby vás budeme kontaktovat.

9. Mohu objednat online a vyzvednout a zaplatit ve vaši prodejně?

Ano můžete. Prostřednictvím e-mailu vás budeme informovat, kdy si vaši objednávku můžete vyzvednout. Nechoďte prosím do obchodu nebo skladu, dokud od nás nedostanete e-mail s informací, že vaše objednávka je připravena k vyzvednutí.

10. Mohu zrušit svou objednávku?

Pokud si přejete zrušit objednávku, učiňte tak co nejdřív max do 3 kalendářních dnů abychom stihli udělat storno u výrebce. Vezměte prosím na vědomí, že všechny vlastní objednávky jsou nevratné a nelze je vyměnit, protože tyto položky jsou vyrobeny podle vaší specifikace.

11. Kolik účtujete za doručení?

Poplatky za doručení se liší v závislosti na vaší poloze. Drtivá většina našeho nábytku splňuje podmínku doručení zdarma. Nemějte obavy. Další informace naleznete v sekci jak nakupovat, podsekce doprava.

12. Jsou mé osobní údaje u Vás zabezpečené?

Ano, všechny informace, které zadáte na našich webových stránkách, jsou chráněny. Doma můžete podniknout další kroky, které zajistí bezpečnost vaší platby, pokud platíte online. Ujistěte se, že máte v počítači nainstalován funkční anti-spywarový software a že vás při zadávání objednávky nikdo nesleduje.

13. Dostanu potvrzení objednávky?

Ano, na konci procesu platby obdržíte číslo objednávky a po zpracování vaší objednávky vám bude zaslán také potvrzovací e-mail. Tímto potvrdíte zakoupené položky, dodací a fakturační údaje. Pečlivě prosím zkontrolujte toto potvrzení a v případě jakýchkoli chyb nás kontaktujte. Pokud neobdržíte potvrzovací e-mail, zkontrolujte prosím složku se spamem nebo nám pošlete e-mail na info@nabytekifm.cz nebo volejte +420 776326304.

14. Nabízíte zakázkové objednávky?

Ano, u vybraných položek nabízíme vlastní objednávky, ale tato možnost momentálně není online k dispozici. Produkty, jako jsou pohovky, matrace, čela postele a rošty, lze přizpůsobit vašim potřebám. Chcete-li dále prodiskutovat vlastní objednávky, zavolejte nám prosím. Rádi Vám poradíme. Tel. +420 737793503. Vezměte prosím na vědomí, že všechny vlastní objednávky jsou nevratné a nelze je vyměnit, protože tyto položky jsou vyrobeny podle vaší specifikace.

15. Mohu provést objednávku přes telefon?

Ano, tel. +420 737793503

16. Objednávka, kterou jsem obdržel, je poškozená, co mám dělat?

Přestože dbáme na to, abychom Vám zajistili, že vám produkt dorazí v původním stavu, při přepravě se může výjimečně poškodit. Pokud obdržíte poškozený produkt, kontaktujte nás okamžitě e-mailem s podrobnostmi. Vše plně vyřídíme. Pokud budou některé položky během přepravy poškozeny, musí nám to být nahlášeno do 3 dnů od dodání položky. Pokud jsou zboží při převzetí viditelně poškozeno, uveďte to při přihlašování k zásilce na dodacím listu. Pokud je to možné, vraťte nám prosím všechny položky v originálním balení s veškerou dokumentací a příslušenstvím, které k tomu patří.Pro ochranu Vašeho zdraví a bezpečnosti, nepoužívejte poškozené zboží. Jakmile zboží obdržíme, zašleme Vám náhradní nebo úplnou refundaci pomocí Vaší původní platební metody.

17. Objednávka, kterou jsem obdržel, je nesprávná. Co mám dělat?

Pokud obdržíte nesprávný produkt, okamžitě nás kontaktujte e-mailem na adrese info@nabytekifm.cz nebo volejte +420 737793503,do 3 dnů od přijetí. Nepoužívejte výrobek ani neodstraňujte obal.

18. Co když se můj nábytek nevejde?

Ujistěte se, že jste změřili prostor, do kterého budete nový nábytek umisťovat, a také dveře, abyste zajistili bezpečné manévrování nábytku do místnosti. Na našem webu najdete rozměry produktu. .

19. Recyklujete obaly?

Ano. Jak Váš starý nábytek, matrace; tak i obalový materiál recyklujeme.

20. Mám stížnost, co mám dělat?

Jednoduše nám zavolejte na tel. +420 737793503 nebo napište na mail info@nabytekifm.cz. Vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Budeme Vám vděční za jakékoli podněty.

Děkujeme

Vaši prodejci a partneři Martin Pyš a František Marcin

KONTAKTY

Kvalitní postele a matrace - Idea ForMore s.r.o.

Adresa: Tyršova 22

PSČ: Ostrava

Email: info@nabytekifm.cz

Telefon: +420 737 793 503

Otevírací doba:

Pondělí - pátek 9:00 -17:00 nebo dle tel. domluvy

ODc4Y2U